+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Grand Tábor Recenze

Hodnocení hotelu

94%
Perfektní

dle 129 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%
  • Čistota

    98%
  • Vybavení

    94%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    91%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Miluše Zouharová

skupina přátel, 27.9.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Příjemné prostředí i personál. Cikl

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 25.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Donald Edward Bergan

dospělý pár, 24.9.2019

Spojené státy americké

  • Celkové hodnocení
96 %
  • The staff was very accommodating and the location met our needs. We were biking through the Czech Republic and this hotel caters to bicyclists providing secure storage for bikes. The rooms were comfortable and no problems were noted. The breakfast buffet was presented nicely and replenished when needed.

  • N/A

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Vladimir Štefan

jednotlivec, 19.9.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
87 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jaroslav Kučera

dospělý pár, 12.8.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Zuzana Kupcová

dospělý pár, 12.7.2019

Bratislava Slovensko

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Interier, stylovy nabytok.

  • Vstup cez kovove schodiste od parkoviska

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní Zuzano,
děkujeme Vám za pobyt a hodnocení hotelu Grand Tábor. Vážíme se Vaší reakce. Těší nás, že jste byla s pobytem a službami hotelu spokojena. Omlouváme se za zhoršený přístup do hotelu v podobě kovového schodiště. V těchto případech lze použít schodiště druhé, které je uvnitř budovy.
S pozdravem a přáním pěkného dne
hotel Grand Tábor

Anonym

jednotlivec, 23.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Snídaně byly honosné a čistota super.

  • Požární schodiště bylo špatné, bylo to pro fyzicky zdatnější lidi a ne pro lidi s pohybovými problémy. Jít vnitřkem to bylo prašť, jako uhoď. Na to mělo být upozorněno. Chyběl výtah. Ono tahat kufry tak složitě není nic příjemného. Posezení venku bylo ubohé a ještě pod schody, takže dole sedícím padal na hlavu nepořádek z bot. Pod pojmem hotel jsme si představovali trochu více komfortu. Pro kuřáky nebyl vyčleněn koutek, takže při dešti museli být venku na dešti, protože ani to posezení nebylo kryté. Sice se proti kuřákům bojuje, ale ti nosí stejné peníze jako nekuřáci.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení hotelu Grand Tábor. Mrzí nás, že jste nebyli se službami hotelu spokojeni. Chápu, že po venkovním schodišti je poměrně složité vynést větší zavazadlo, ale uvnitř hotelu se nachází klasické schodiště po kterém lze zavazadlo dostat bez problémů nahoru. Bohužel hotel Grand Tábor nedisponuje výtahem, ale na všech portálech na tento fakt upozorňujeme a informujeme, že pokoje jsou umístěni v 1.NP a lze k nim dostat pouze po schodech. Celý areál hotelu Grand Tábor je nekuřácký.
Jsme malý rodinný hotel, snažíme se malými krůčky hotel Grand Tábor rekonstruovat, dělat komfortnějším a docílit tak spokojenosti všech našich hostů. Ale bohužel nelze vše najednou. Jsme rádi za všechny recenze, jak kladné tak i ty negativní, které nás učí novým věcem.
S pozdravem
tým hotelu Grand Tábor

Anonym

jednotlivec, 6.6.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jesar

skupina přátel, 12.5.2019

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Leharová,

děkujeme Vám za krásné hodnocení našeho hotelu Grand Tábor. Jsme rádi, že i když ubytování u nás bylo vlastně pouhou náhradou, splnilo a nakonec možná i předčilo Vaše očekávání.
Ano jedná se o hotel rodinného typu, který přebíráme a provozujeme z generace na generaci. Cesta byla a již od historie je velmi trnitá, již od dob válečných až po znárodnění a absolutní zdevastování objektu. Jako rodina Finkova, převážně pak náš otec Karel Fink jsme se však nikdy nevzdali a přes veškeré strasti, překážky a nemalé finanční tísně jsme hotel krůček po krůčku rekonstruovali, zvelebovali, až jsme ho přetvořili do dnešní podoby. Prací na objektu je zatím stále nekonečně mnoho, ale těší nás, že naše snažení má smysl, obzvláště díky takovýmto krásným zpětným vazbám, které od hostů dostáváme....
Děkujeme a jdeme dál, tvořit pro Vás, naše hosty příjemné a klidné prostředí s nádechem historie.
S pozdravem
za hotel Grand Tábor
Tereza Finková

Martina

rodina se staršími dětmi, 22.4.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 20.4.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 23.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byly jsme velmi spokojene. Děkujeme

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 11.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jan

dospělý pár, 26.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jaroslav

dospělý pár, 20.7.2018

Jablonec nad Nisou Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Constanze

dospělý pár, 1.7.2018

Frankfurt/Main Německo

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Das Hotel ist super gelegen. Zum Marktplatz mitten in der Altstadt sind es 5 min zu Fuß. Kostenfreier Parkplatz sowie W-Lan stehen zur Verfügung. Zimmer geräumig mit kleinem Kühlschrank und Wasserkocher. Zimmer an der Hauptstraße sind nicht laut.

  • Es wäre perfekt gewesen, wenn es warmes Wasser am Nachmittag in der Gemeinschaftsdusche gegeben hätte.

Personál
8
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 30.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Vojtěch

dospělý pár, 2.4.2018

Řevnice Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Servis i ochota personálu byla na hezké úrovni,

  • Trochu komplikovanější vstup do hotelu.....

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Nováku,
velice nás těší Vaše hodnocení a děkujeme Vám za něj! Jsme potěšeni, že jste byl s našimi službami spokojen a budeme rádi, pokud si hotel Grand Tábor vyberete při další návštěvě Tábora. Omlouváme se za komplikovanější vstup do hotelu. Máme zde dva vchody. Vchod zadní po schodišti od parkoviště nebo vchod přední z hlavní ulice.
S přáním pěkného dne
Kristýna finková
recepce hotel Grand Tábor

Jana

skupina přátel, 7.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Vážená slečno/paní Staníková. Moc si vážíme Vašeho hodnocení, jsme rádi, že jste byla spokojena, přijeďte zase.

Za celý kolektiv těch, kteří se o Vás starali - Karel Fink - majitel hotelu

Renáta

rodina se staršími dětmi, 13.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Vážená slečno/paní Kubová. Moc si vážíme Vašeho hodnocení, jsme rádi, že jste byla spokojena, přijeďte zase.

Za celý kolektiv těch, kteří se o Vás starali - Karel Fink - majitel hotelu