Hotel Grand Tábor Recenzje
-
Personel
98% -
Czystość
98% -
Wyposażenie
94% -
Komfort
91% -
Cena
91%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Miluše Zouharová
grupa przyjaciół, 27.9.2019
Česká republika
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 25.9.2019
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Donald Edward Bergan
para, 24.9.2019
Spojené státy americké
Vladimir Štefan
podróżujący w pojedynkę, 19.9.2019
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Jaroslav Kučera
para, 12.8.2019
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Zuzana Kupcová
para, 12.7.2019
Bratislava Slovensko
děkujeme Vám za pobyt a hodnocení hotelu Grand Tábor. Vážíme se Vaší reakce. Těší nás, že jste byla s pobytem a službami hotelu spokojena. Omlouváme se za zhoršený přístup do hotelu v podobě kovového schodiště. V těchto případech lze použít schodiště druhé, které je uvnitř budovy.
S pozdravem a přáním pěkného dne
hotel Grand Tábor
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 23.6.2019
Čeština
děkujeme za Vaše hodnocení hotelu Grand Tábor. Mrzí nás, že jste nebyli se službami hotelu spokojeni. Chápu, že po venkovním schodišti je poměrně složité vynést větší zavazadlo, ale uvnitř hotelu se nachází klasické schodiště po kterém lze zavazadlo dostat bez problémů nahoru. Bohužel hotel Grand Tábor nedisponuje výtahem, ale na všech portálech na tento fakt upozorňujeme a informujeme, že pokoje jsou umístěni v 1.NP a lze k nim dostat pouze po schodech. Celý areál hotelu Grand Tábor je nekuřácký.
Jsme malý rodinný hotel, snažíme se malými krůčky hotel Grand Tábor rekonstruovat, dělat komfortnějším a docílit tak spokojenosti všech našich hostů. Ale bohužel nelze vše najednou. Jsme rádi za všechny recenze, jak kladné tak i ty negativní, které nás učí novým věcem.
S pozdravem
tým hotelu Grand Tábor
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 6.6.2019
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Jesar
grupa przyjaciół, 12.5.2019
Praha Česká republika
(bez ratingu tekstu)
děkujeme Vám za krásné hodnocení našeho hotelu Grand Tábor. Jsme rádi, že i když ubytování u nás bylo vlastně pouhou náhradou, splnilo a nakonec možná i předčilo Vaše očekávání.
Ano jedná se o hotel rodinného typu, který přebíráme a provozujeme z generace na generaci. Cesta byla a již od historie je velmi trnitá, již od dob válečných až po znárodnění a absolutní zdevastování objektu. Jako rodina Finkova, převážně pak náš otec Karel Fink jsme se však nikdy nevzdali a přes veškeré strasti, překážky a nemalé finanční tísně jsme hotel krůček po krůčku rekonstruovali, zvelebovali, až jsme ho přetvořili do dnešní podoby. Prací na objektu je zatím stále nekonečně mnoho, ale těší nás, že naše snažení má smysl, obzvláště díky takovýmto krásným zpětným vazbám, které od hostů dostáváme....
Děkujeme a jdeme dál, tvořit pro Vás, naše hosty příjemné a klidné prostředí s nádechem historie.
S pozdravem
za hotel Grand Tábor
Tereza Finková
Martina
rodzina ze starszym dzieckiem, 22.4.2019
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 20.4.2019
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 23.9.2018
Čeština
Anonim
para, 11.8.2018
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Jan
para, 26.7.2018
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Jaroslav
para, 20.7.2018
Jablonec nad Nisou Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Constanze
para, 1.7.2018
Frankfurt/Main Německo
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 30.5.2018
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Vojtěch
para, 2.4.2018
Řevnice Česká republika
velice nás těší Vaše hodnocení a děkujeme Vám za něj! Jsme potěšeni, že jste byl s našimi službami spokojen a budeme rádi, pokud si hotel Grand Tábor vyberete při další návštěvě Tábora. Omlouváme se za komplikovanější vstup do hotelu. Máme zde dva vchody. Vchod zadní po schodišti od parkoviště nebo vchod přední z hlavní ulice.
S přáním pěkného dne
Kristýna finková
recepce hotel Grand Tábor
Jana
grupa przyjaciół, 7.9.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Za celý kolektiv těch, kteří se o Vás starali - Karel Fink - majitel hotelu
Renáta
rodzina ze starszym dzieckiem, 13.8.2017
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Za celý kolektiv těch, kteří se o Vás starali - Karel Fink - majitel hotelu