+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Hotel Grand Tábor Reviews

Hotel ratings

94%
Perfect

by 129 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    98%
  • Cleanliness

    98%
  • Equipment

    94%
  • Comfort

    91%
  • Value for money

    91%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Miluše Zouharová

group of friends, 27.9.2019

Česká republika

  • Overall rating
92 %
  • Příjemné prostředí i personál. Cikl

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
8

Anonym

single traveler, 25.9.2019

Čeština

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Donald Edward Bergan

mature couple, 24.9.2019

Spojené státy americké

  • Overall rating
96 %
  • The staff was very accommodating and the location met our needs. We were biking through the Czech Republic and this hotel caters to bicyclists providing secure storage for bikes. The rooms were comfortable and no problems were noted. The breakfast buffet was presented nicely and replenished when needed.

  • N/A

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
8
Comfort
10
Value/money
10

Vladimir Štefan

single traveler, 19.9.2019

Česká republika

  • Overall rating
87 %

(without text rating)

Personnel
0
Services
0
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
8

Jaroslav Kučera

mature couple, 12.8.2019

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Zuzana Kupcová

mature couple, 12.7.2019

Bratislava Slovensko

  • Overall rating
92 %
  • Interier, stylovy nabytok.

  • Vstup cez kovove schodiste od parkoviska

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
8
Hotel Grand Tábor replied to this review.
Dobrý den, paní Zuzano,
děkujeme Vám za pobyt a hodnocení hotelu Grand Tábor. Vážíme se Vaší reakce. Těší nás, že jste byla s pobytem a službami hotelu spokojena. Omlouváme se za zhoršený přístup do hotelu v podobě kovového schodiště. V těchto případech lze použít schodiště druhé, které je uvnitř budovy.
S pozdravem a přáním pěkného dne
hotel Grand Tábor

Anonym

single traveler, 23.6.2019

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • Snídaně byly honosné a čistota super.

  • Požární schodiště bylo špatné, bylo to pro fyzicky zdatnější lidi a ne pro lidi s pohybovými problémy. Jít vnitřkem to bylo prašť, jako uhoď. Na to mělo být upozorněno. Chyběl výtah. Ono tahat kufry tak složitě není nic příjemného. Posezení venku bylo ubohé a ještě pod schody, takže dole sedícím padal na hlavu nepořádek z bot. Pod pojmem hotel jsme si představovali trochu více komfortu. Pro kuřáky nebyl vyčleněn koutek, takže při dešti museli být venku na dešti, protože ani to posezení nebylo kryté. Sice se proti kuřákům bojuje, ale ti nosí stejné peníze jako nekuřáci.

Personnel
10
Services
6
Cleanliness
10
Comfort
4
Value/money
4
Hotel Grand Tábor replied to this review.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení hotelu Grand Tábor. Mrzí nás, že jste nebyli se službami hotelu spokojeni. Chápu, že po venkovním schodišti je poměrně složité vynést větší zavazadlo, ale uvnitř hotelu se nachází klasické schodiště po kterém lze zavazadlo dostat bez problémů nahoru. Bohužel hotel Grand Tábor nedisponuje výtahem, ale na všech portálech na tento fakt upozorňujeme a informujeme, že pokoje jsou umístěni v 1.NP a lze k nim dostat pouze po schodech. Celý areál hotelu Grand Tábor je nekuřácký.
Jsme malý rodinný hotel, snažíme se malými krůčky hotel Grand Tábor rekonstruovat, dělat komfortnějším a docílit tak spokojenosti všech našich hostů. Ale bohužel nelze vše najednou. Jsme rádi za všechny recenze, jak kladné tak i ty negativní, které nás učí novým věcem.
S pozdravem
tým hotelu Grand Tábor

Anonym

single traveler, 6.6.2019

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Jesar

group of friends, 12.5.2019

Praha Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Hotel Grand Tábor replied to this review.
Vážená paní Leharová,

děkujeme Vám za krásné hodnocení našeho hotelu Grand Tábor. Jsme rádi, že i když ubytování u nás bylo vlastně pouhou náhradou, splnilo a nakonec možná i předčilo Vaše očekávání.
Ano jedná se o hotel rodinného typu, který přebíráme a provozujeme z generace na generaci. Cesta byla a již od historie je velmi trnitá, již od dob válečných až po znárodnění a absolutní zdevastování objektu. Jako rodina Finkova, převážně pak náš otec Karel Fink jsme se však nikdy nevzdali a přes veškeré strasti, překážky a nemalé finanční tísně jsme hotel krůček po krůčku rekonstruovali, zvelebovali, až jsme ho přetvořili do dnešní podoby. Prací na objektu je zatím stále nekonečně mnoho, ale těší nás, že naše snažení má smysl, obzvláště díky takovýmto krásným zpětným vazbám, které od hostů dostáváme....
Děkujeme a jdeme dál, tvořit pro Vás, naše hosty příjemné a klidné prostředí s nádechem historie.
S pozdravem
za hotel Grand Tábor
Tereza Finková

Martina

family with older children, 22.4.2019

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

single traveler, 20.4.2019

Česká republika

  • Overall rating
92 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8

Anonym

single traveler, 23.9.2018

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Byly jsme velmi spokojene. Děkujeme

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

mature couple, 11.8.2018

Česká republika

  • Overall rating
80 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
8
Value/money
8

Jan

mature couple, 26.7.2018

Česká republika

  • Overall rating
84 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
8

Jaroslav

mature couple, 20.7.2018

Jablonec nad Nisou Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Constanze

mature couple, 1.7.2018

Frankfurt/Main Německo

  • Overall rating
90 %
  • Das Hotel ist super gelegen. Zum Marktplatz mitten in der Altstadt sind es 5 min zu Fuß. Kostenfreier Parkplatz sowie W-Lan stehen zur Verfügung. Zimmer geräumig mit kleinem Kühlschrank und Wasserkocher. Zimmer an der Hauptstraße sind nicht laut.

  • Es wäre perfekt gewesen, wenn es warmes Wasser am Nachmittag in der Gemeinschaftsdusche gegeben hätte.

Personnel
8
Services
0
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
10

Anonym

single traveler, 30.5.2018

Čeština

  • Overall rating
76 %

(without text rating)

Personnel
8
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
6
Value/money
8

Vojtěch

mature couple, 2.4.2018

Řevnice Česká republika

  • Overall rating
92 %
  • Servis i ochota personálu byla na hezké úrovni,

  • Trochu komplikovanější vstup do hotelu.....

Personnel
10
Services
8
Cleanliness
10
Comfort
8
Value/money
10
Hotel Grand Tábor replied to this review.
Vážený pane Nováku,
velice nás těší Vaše hodnocení a děkujeme Vám za něj! Jsme potěšeni, že jste byl s našimi službami spokojen a budeme rádi, pokud si hotel Grand Tábor vyberete při další návštěvě Tábora. Omlouváme se za komplikovanější vstup do hotelu. Máme zde dva vchody. Vchod zadní po schodišti od parkoviště nebo vchod přední z hlavní ulice.
S přáním pěkného dne
Kristýna finková
recepce hotel Grand Tábor

Jana

group of friends, 7.9.2017

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Hotel Grand Tábor replied to this review.
Vážená slečno/paní Staníková. Moc si vážíme Vašeho hodnocení, jsme rádi, že jste byla spokojena, přijeďte zase.

Za celý kolektiv těch, kteří se o Vás starali - Karel Fink - majitel hotelu

Renáta

family with older children, 13.8.2017

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Hotel Grand Tábor replied to this review.
Vážená slečno/paní Kubová. Moc si vážíme Vašeho hodnocení, jsme rádi, že jste byla spokojena, přijeďte zase.

Za celý kolektiv těch, kteří se o Vás starali - Karel Fink - majitel hotelu