Hotel Grand Tábor Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 37 recenzí

  • Personál

    97%
  • Čistota

    98%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    90%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 23.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Snídaně byly honosné a čistota super.

  • Požární schodiště bylo špatné, bylo to pro fyzicky zdatnější lidi a ne pro lidi s pohybovými problémy. Jít vnitřkem to bylo prašť, jako uhoď. Na to mělo být upozorněno. Chyběl výtah. Ono tahat kufry tak složitě není nic příjemného. Posezení venku bylo ubohé a ještě pod schody, takže dole sedícím padal na hlavu nepořádek z bot. Pod pojmem hotel jsme si představovali trochu více komfortu. Pro kuřáky nebyl vyčleněn koutek, takže při dešti museli být venku na dešti, protože ani to posezení nebylo kryté. Sice se proti kuřákům bojuje, ale ti nosí stejné peníze jako nekuřáci.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
4
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení hotelu Grand Tábor. Mrzí nás, že jste nebyli se službami hotelu spokojeni. Chápu, že po venkovním schodišti je poměrně složité vynést větší zavazadlo, ale uvnitř hotelu se nachází klasické schodiště po kterém lze zavazadlo dostat bez problémů nahoru. Bohužel hotel Grand Tábor nedisponuje výtahem, ale na všech portálech na tento fakt upozorňujeme a informujeme, že pokoje jsou umístěni v 1.NP a lze k nim dostat pouze po schodech. Celý areál hotelu Grand Tábor je nekuřácký.
Jsme malý rodinný hotel, snažíme se malými krůčky hotel Grand Tábor rekonstruovat, dělat komfortnějším a docílit tak spokojenosti všech našich hostů. Ale bohužel nelze vše najednou. Jsme rádi za všechny recenze, jak kladné tak i ty negativní, které nás učí novým věcem.
S pozdravem
tým hotelu Grand Tábor

Anonym

jednotlivec, 20.10.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 30.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 24.10.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Milý personál, příjemné prostředí, útulný pokoj

  • Špatná postel :-(

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme, že jste si pro svůj pobyt v Táboře vybrali hotel Grand Tábor a děkujeme za Vaše hodnocení. Přijměte prosím omluvy, pokud jste nebyl spokojen s kvalitou postele. Veškeré postele v hotelu byly letos opatřeny novými matracemi, ale chápeme, že každému vyhovuje něco jiného.
S pozdravem a přáním pěkného dne
hotel Grand Tábor

Anonym

dospělý pár, 11.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jan

dospělý pár, 26.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 7.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Vladimir Štefan

jednotlivec, 19.9.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
87 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Petr Gajoš

jednotlivec, 21.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Ochotny personal, rychla wifi

  • Hlucne schodiste

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Tomáš

mladý pár, 29.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Ochotný personál, včetně pana majitele Lednička na pokoji

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Constanze

dospělý pár, 1.7.2018

Frankfurt/Main Německo

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Das Hotel ist super gelegen. Zum Marktplatz mitten in der Altstadt sind es 5 min zu Fuß. Kostenfreier Parkplatz sowie W-Lan stehen zur Verfügung. Zimmer geräumig mit kleinem Kühlschrank und Wasserkocher. Zimmer an der Hauptstraße sind nicht laut.

  • Es wäre perfekt gewesen, wenn es warmes Wasser am Nachmittag in der Gemeinschaftsdusche gegeben hätte.

Personál
8
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Zuzana Kupcová

dospělý pár, 12.7.2019

Bratislava Slovensko

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Interier, stylovy nabytok.

  • Vstup cez kovove schodiste od parkoviska

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní Zuzano,
děkujeme Vám za pobyt a hodnocení hotelu Grand Tábor. Vážíme se Vaší reakce. Těší nás, že jste byla s pobytem a službami hotelu spokojena. Omlouváme se za zhoršený přístup do hotelu v podobě kovového schodiště. V těchto případech lze použít schodiště druhé, které je uvnitř budovy.
S pozdravem a přáním pěkného dne
hotel Grand Tábor

Anonym

jednotlivec, 20.4.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Vojtěch

dospělý pár, 2.4.2018

Řevnice Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Servis i ochota personálu byla na hezké úrovni,

  • Trochu komplikovanější vstup do hotelu.....

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Nováku,
velice nás těší Vaše hodnocení a děkujeme Vám za něj! Jsme potěšeni, že jste byl s našimi službami spokojen a budeme rádi, pokud si hotel Grand Tábor vyberete při další návštěvě Tábora. Omlouváme se za komplikovanější vstup do hotelu. Máme zde dva vchody. Vchod zadní po schodišti od parkoviště nebo vchod přední z hlavní ulice.
S přáním pěkného dne
Kristýna finková
recepce hotel Grand Tábor

Anonym

skupina přátel, 27.9.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Příjemné prostředí i personál

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 4.12.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzia pobyt v hotelu Grand Tábor. Budeme se těšit třeba někdy zase na viděnou.
S pozdravem a přáním pěkného dne
hotel Grand Tábor

Anonym

jednotlivec, 28.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Moderní zařízení, perfektní čistota, příjemný a ochotný personál

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jiřina Večeřová

jednotlivec, 10.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • velmi příjemná a ochotná slečna recepční, krásný a čistý pokoj, perfektní umístění přímo v historickém centru Tábora

  • nic mě nenapadá :)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Michal

jednotlivec, 15.2.2020

Pacov Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Eduard

dospělý pár, 27.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • V hotelu se nám líbilo vybavení pokoje a hlavně koupelny, která byla opravdu moc hezká. Poloha hotelu, vlastní parkoviště, snídaně, ochotný personál, vše v pořádku. Pokud bychom někdy opět jeli do této oblasti, tak se v tomto hotelu ubytujeme znovu.

  • Měli jsme pokoj orientovaný směrem k parkovišti, kde při otevřeném okně je slyšet hluk ze vzduchotechniky, pravděpodobně prodejny Billa. Při zavřeném okně tento hluk je o poznání slabší. Pokud by byl někdo ubytovaný v těchto pokojích a bylo vedro, takže by musel mít v noci otevřené okno, tak by mohl mít problémy v noci se spaním. Škoda, že v pokoji nebyla klimatizace, která by tento problém částečně vyřešila. Pokud vezmeme v úvahu cenu za pokoj, tak jsme byli s ubytováním spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Grand Tábor odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den pane Krafek,

moc Vám děkujeme za pozitivní hodnocení. Velice si toho vážíme a rádi Vás zase v našem hotelu uvidíme!
O problému se vzduchotechnikou za oknem Vaše pokoje víme. Bohužel tuto sezónu problém nevyřešíme. Vše je ale v jednání a do budoucna tento problém chceme vyřešit.

Ještě jednou děkujeme.
Krásný zbytek léta.
Za hotel Grand Tábor
Kristýna Finková